Openingstijden -- Ma - Vr: 09.00 - 18.00 uur -- Za: 10.00 - 14.00 uur

MEEST GESTELDE VRAGEN

 

Wat zijn de verzendkosten?

Wat zijn de verzendkosten?
PC Reparatie Twente rekent € 7,95 voor het (aangetekend en verzekerd) terugsturen van uw toestel.

Hoe moet ik mijn toestel verzenden?
Zorg ervoor dat u uw toestel veilig en goed beschermd verzend. Als u het pakketje aangetekend verstuurt, krijgt u een officiële bevestiging op het moment dat wij het apparaat ontvangen.

 

 

 

Verzending en Bezorgen.

Om het overzichtelijk te houden tref je hieronder in een schema de bezorgmomenten. Mocht er iets niet duidelijk zijn kijk dan op PostNL  of neem contact op met onze klantenservice.

Pakket verzonden? Je kunt nu met je postcode en huisnummer, tot drie dagen vooruit, bekijken hoe laat je de chauffeur voor pakketbezorging kunt verwachten. Standaard biedt PostNL de bezorging als volgt aan:
 

Besteld1e bezorging2e bezorging3e bezorging4e bezorging

Maandag voor 16:00u

Dinsdag 

08:00 - 18:00u

Woensdag

08:00 - 18:00u

Dinsdag voor 16:00u

Woensdag 

08:00 - 18:00u

Donderdag

08:00 - 18:00u

Woensdag voor 16:00u

Donderdag 

08:00 - 18:00u

Vrijdag

08:00 - 18:00u

Donderdag voor 16:00u

Vrijdag 

08:00 - 18:00u

Zaterdag

08:00 - 18:00u

Vrijdag voor 16:00u

Zaterdag 

08:00 - 18:00u

Maandag

08:00 - 18:00u

Zaterdag

Maandag

08:00 - 20:00u

Dinsdag

08:00 - 20:00u

Zondag voor 16.00u

Maandag

08:00 - 20:00u

Dinsdag

08:00 - 20:00u

 

Ben je niet thuis?

Je kunt met je postcode en huisnummer, tot drie dagen vooruit, bekijken hoe laat je de pakketbezorger kunt verwachten. Wanneer PostNL een pakket niet kan afleveren bieden ze het standaard aan bij de buren. Als de pakketbezorging nog niet lukt, dan ontvang je een bericht van de bezorger. Op dit bericht staat een 'niet-thuis-code'. Met deze code kun je op de website https://mijnpakket.postnl.nl/inbox een keuze maken voor een tweede pakketbezorging op een dag, tijdvak en locatie dat beter uitkomt.

Pakket Afhalen?

Indien jij en je buren bij de tweede aanbieding niet thuis zijn en je het pakket niet hebben kunnen ontvangen, dan kun je met het bericht van de bezorger de zending ophalen op één van de PostNL Postkantoren. Hiervoor heb je drie weken de tijd. Daarna gaat de zending retour naar de afzender. Vergeet bij het ophalen je legitimatie niet mee te nemen.

 

 

Heb ik garantie op producten?

Bij PC Reparatie Twente bv staan we in  voor een goede service , dus ook een goede garantie en dit  willen onze klanten kunnen garanderen.

  • U krijgt eerlijk advies en (vooraf) een helder inzicht in de kosten.
  • Het onderzoek is gratis.
  • Wij helpen u razendsnel. Bij PC Reparatie Twente BV is uw telefoon meestal binnen 30 minuten en uw tablet binnen 1 uur  gerepareerd.
  • Als u uw toestel opstuurt of op laat halen, sturen we het binnen 24 uur (na ontvangt) gerepareerd retour.
  • Onze technici zijn vakbekwaam, up-to-date, secuur en snel. Ze weten wat ze doen.
  • U krijgt standaard 6 maand garantie op de reparatie en het nieuwe onderdeel.
  • U hoeft niet bang te zijn bij een schermreparatie voor uw data, deze blijft behouden.
  • Voor meer informatie kunt u contact opnemen met 074-3492708

 

 

Waar kan ik mijn producten afhalen?

Indien u er voor kiest uw producten zelf op te halen kunnen deze worden afgehaald bij:

PC Reparatie Twente BV

Burgemeester Jansenplein 62

7551 ED Hengelo (ov)

074-3492708

 

 

 

Hoe stuur ik een product terug?

Op elk product van PC Reparatie Twente Twente zit een standaard garantie van 6 maanden tenzij anders aangegeven door één van onze medewerkers of aangeven bij de informatie van het artikel op onze website. 

Hoe werkt de RMA aanvraag procedure?

Om u en in zekere mate ons optimaal te kunnen helpen vragen wij u de volgende stappen te volgen voor het retour sturen van defecte artikelen. 

1 – Controleert u  aub of het product binnen de garantietermijn valt, meer informatie over de garantietermijn vindt u bij de artikelomschrijving op de website. 

- Om uw RMA afhandeling zo snel mogelijk af te handelen is het niet nodig om deze van tevoren telefonisch of via mail aan te melden. Ook willen wij graag de reden van retour weten. 

3 - Bij ontvangst van de retourzending worden de artikelen gecontroleerd. Indien reparatie niet mogelijk is crediteren wij het bedrag binnen 30 dagen.