Op deze pagina vindt u verwijzingen naar veel gestelde vragen over diverse onderwerpen:
Wat zijn de verzendkosten?
Pc Reparatie Twente rekent € 7,95 voor het (aangetekend en verzekerd) terugsturen van uw toestel.
Hoe moet ik mijn toestel verzenden?
Verzending en bezorgen Om het overzichtelijk te houden tref je hieronder in een schema de bezorgmomenten. Mocht er iets niet duidelijk zijn kijk dan op de website van PostNL of neem contact op met onze klantenservice.
Pakket verzonden? Je kunt nu met je postcode en huisnummer, tot drie dagen vooruit, bekijken hoe laat je de chauffeur voor pakketbezorging kunt verwachten. Standaard biedt PostNL de bezorging als volgt aan:
Ben je niet thuis? Wanneer PostNL een pakket niet kan afleveren, bieden ze het standaard aan bij de buren. Als ook dat niet lukt, ontvang je een bericht van de bezorger. Op dit bericht staat een 'niet-thuis-code'. Met deze code kun je op de website van PostNL een nieuwe bezorgafspraak maken — op een dag, tijdvak en locatie die beter uitkomt.
Pakket afhalen? Indien jij en je buren bij de tweede aanbieding niet thuis zijn, kun je met het bericht van de bezorger de zending ophalen bij één van de PostNL-postkantoren. Hiervoor heb je drie weken de tijd. Daarna gaat het pakket retour naar de afzender. Vergeet bij het ophalen je legitimatie niet mee te nemen.
Waar kan ik mijn producten afhalen?
Indien u ervoor kiest uw producten zelf op te halen, kunnen deze worden afgehaald bij:
Pc Reparatie Twente Wemenstraat 26 7551 EX Hengelo (OV) 074-7850071
Hoe stuur ik een product terug?
Op elk product van Pc Reparatie Twente zit standaard 6 maanden garantie, tenzij anders aangegeven door een van onze medewerkers of vermeld op de productpagina van de website.
Hoe werkt de RMA-aanvraagprocedure? Om u en in zekere mate ons optimaal te kunnen helpen, vragen wij u de volgende stappen te volgen bij het retourneren van defecte artikelen: Controleer of het product binnen de garantietermijn valt. Meer informatie vindt u op de artikelpagina. Voor een snelle afhandeling is het niet nodig om uw retourzending vooraf telefonisch of per e-mail aan te melden. Vermeld wél duidelijk de reden van retour. Bij ontvangst van de retourzending worden de artikelen gecontroleerd. Indien reparatie niet mogelijk is, crediteren wij het bedrag binnen 30 dagen.
Wordt mijn data behouden tijdens reparaties? We doen er alles aan om uw data te beschermen tijdens reparaties. Bijvoorbeeld bij schermvervangingen blijven uw bestanden onaangetast. Echter, bij bepaalde hardwareproblemen zoals defecten aan de harde schijf kunnen er risico’s op dataverlies zijn, waar wij helaas geen garantie op kunnen geven. De meest betrouwbare informatie hierover kunnen wij u geven na een gratis en grondig onderzoek van uw apparaat. Wij adviseren altijd om vooraf een back-up te maken van uw belangrijke gegevens.
Geplaatst op
O Akgul
2025-11-21
Trustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is.
Mijn computer kreeg kure, bracht ik vervolgens mijn pc naar PC Reparatie Twente, na een diagnose een prijs afgesproken en de volgende dag al klaar + mijn pc is helemaal afgestoft als top service van het huis ! Prijs kwaliteit verhouding = 100% in orde zeer schappelijk! Super blij met de service !
Geplaatst op
L Breukelman
2025-11-15
Trustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is.
Mijn Xbox raakte oververhit. Hierheen gebracht en de volgende dag kon ik het weer ophalen. Voor niks een nieuwe laag koelpasta erin, omdat het bij het onderzoekt hoort. Hele vriendelijke mensen met een leuke, lieve hond in de winkel.
Geplaatst op
R Lubbers
2025-10-04
Trustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is.
5 sterren zijn te weinig voor deze zaak. Vakkennis, vriendelijk en zeer behulpzaam. Bedankt voor jullie hulp! 👌🏻
Geplaatst op
A Y.
2025-09-23
Trustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is.
Erg positieve ervaring bij dit bedrijf. Mij PC had waterschade en ging niet meer aan hiervoor kon ik gelijk de volgende dag langskomen en werd kosteloos de diagnose vastgesteld. Het bleek dat de moederbord was overleden, hij had daarna dit onderdeel besteld en deze vervangen en geinstalleerd. Deze review typ ik momenteel met mijn gerepareerde PC! :)
Geplaatst op
M GM
2025-07-16
Trustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is.
Dank u voor uw hulp🙏
Geplaatst op
E Beuving
2025-07-05
Trustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is.
Geweldige zaak. Ik had problemen met het opstarten, PC kwam niet langs de BIOS. Hij heeft het opgelost en wou er niets voor hebben! Wil mijn PC nog upgraden en ga dat zeker bij hem laten doen.
Geplaatst op
H tw
2025-07-03
Trustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is.
Echte aanrader voor pc reparatie / pc problemen / terughalen documenten beschadigde harde schijf ed.
Zeer goed geholpen , heldere adviezen !
Geplaatst op
P Cool
2025-05-22
Trustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is.
Wat een geweldige zaak!
Ik belde voor een afspraak, maar ik kon meteen langskomen.
ik dacht dat ik een probleem had met de bluetooth van mijn laptop.
Het deed het gewoon niet meer, de zeer vriendelijke meneer ging er direct mee aan de slag ( klaar terwijl u wacht!) klopt helemaal...
na enige tijd zoeken kwam hij erachter dat ik bepaalde updates niet had gedaan dat heeft hij voor me gefikst en ja hoor alles werkt weer naar behoren, super!
en weetje wat ik voor dit alles moest betalen?.....
helemaal niets! wat een service en wat een aardige meneer
van mij 5 sterren.
Antwoord van eigenaar Wat een geweldige review – dank u wel voor uw vriendelijke woorden! We vinden het belangrijk dat mensen snel en eerlijk geholpen worden, zonder gedoe of verrassingen. Fijn dat we het probleem met de Bluetooth meteen voor u konden oplossen. Updates worden vaak vergeten, dus goed dat u langskwam! U bent altijd welkom – ook gewoon voor een korte controle of advies. En die 5 sterren? Die geven we met plezier terug aan u als klant! 😊
Geplaatst op
R Prak
2025-05-03
Trustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is.
Een MacBook Pro afgegeven voor reparatie. Na onderzoek en uitvoerig testen bleek het moederbord defect. Er bleken meer componenten defect op het moederbord dan een officiële MacStore had aangegeven.
In overleg geen reparatie laten uitvoeren en de MacBook weer opgehaald.
Goede communicatie en ze nemen de tijd voor hun klanten. Top bedrijf!
Antwoord van eigenaar Hoi Robbin, Dankjewel voor je mooie woorden en vertrouwen! We doen altijd ons best om eerlijk advies te geven en onze klanten goed te helpen — fijn dat je dat zo hebt ervaren. Als je ooit nog vragen hebt of hulp nodig hebt, weet je ons te vinden. Groetjes, Team PC Reparatie Twente
Geplaatst op
H Den
2025-05-02
Trustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is.
Top service, zeer snel verholpen voor een goede prijs. Heel vriendelijk. Aan te bevelen.
Antwoord van eigenaar Dankjewel voor je vriendelijke review! We zijn blij dat je tevreden bent met de service én de prijs. Altijd welkom voor advies of hulp – we staan voor je klaar in Hengelo! 😊
Gecertificeerd door: Trustindex
Het geverifieerde Trustindex-badge is het universele symbool van vertrouwen. Alleen de beste bedrijven kunnen het geverifieerde badge krijgen met een beoordeling boven 4.5, gebaseerd op klantbeoordelingen van de afgelopen 12 maanden. Lees meer
PC Reparatie Twente biedt snelle en betrouwbare service in Hengelo, Almelo, Borne, Enschede en omgeving. Zonder afspraak welkom. Gratis diagnose en 6 maanden garantie op reparaties.
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
Functioneel Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door je Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.