Pc Reperatie Twente Logo
di. – vr. 13:00 – 17:00
za. 10:00 – 15:00

Veelgestelde vragen

Op deze pagina vindt u verwijzingen naar veel gestelde vragen over diverse onderwerpen:

Wat zijn de verzendkosten?

Pc Reparatie Twente rekent € 7,95 voor het (aangetekend en verzekerd) terugsturen van uw toestel.

Hoe moet ik mijn toestel verzenden?

Verzending en bezorgen
Om het overzichtelijk te houden tref je hieronder in een schema de bezorgmomenten. Mocht er iets niet duidelijk zijn kijk dan op de website van PostNL of neem contact op met onze klantenservice.

Pakket verzonden? 
Je kunt nu met je postcode en huisnummer, tot drie dagen vooruit, bekijken hoe laat je de chauffeur voor pakketbezorging kunt verwachten. Standaard biedt PostNL de bezorging als volgt aan:

Ben je niet thuis?
Wanneer PostNL een pakket niet kan afleveren, bieden ze het standaard aan bij de buren. Als ook dat niet lukt, ontvang je een bericht van de bezorger. Op dit bericht staat een 'niet-thuis-code'. Met deze code kun je op de website van PostNL een nieuwe bezorgafspraak maken — op een dag, tijdvak en locatie die beter uitkomt.

Pakket afhalen?
Indien jij en je buren bij de tweede aanbieding niet thuis zijn, kun je met het bericht van de bezorger de zending ophalen bij één van de PostNL-postkantoren. Hiervoor heb je drie weken de tijd. Daarna gaat het pakket retour naar de afzender. Vergeet bij het ophalen je legitimatie niet mee te nemen.

Waar kan ik mijn producten afhalen?

Indien u ervoor kiest uw producten zelf op te halen, kunnen deze worden afgehaald bij:

Pc Reparatie Twente
Wemenstraat 26
7551 EX Hengelo (OV)
074-7850071

Hoe stuur ik een product terug?

Op elk product van Pc Reparatie Twente zit standaard 6 maanden garantie, tenzij anders aangegeven door een van onze medewerkers of vermeld op de productpagina van de website.

Hoe werkt de RMA-aanvraagprocedure?
Om u en in zekere mate ons optimaal te kunnen helpen, vragen wij u de volgende stappen te volgen bij het retourneren van defecte artikelen:
Controleer of het product binnen de garantietermijn valt. Meer informatie vindt u op de artikelpagina.
Voor een snelle afhandeling is het niet nodig om uw retourzending vooraf telefonisch of per e-mail aan te melden. Vermeld wél duidelijk de reden van retour. Bij ontvangst van de retourzending worden de artikelen gecontroleerd. Indien reparatie niet mogelijk is, crediteren wij het bedrag binnen 30 dagen.

Wordt mijn data behouden tijdens reparaties?
We doen er alles aan om uw data te beschermen tijdens reparaties. Bijvoorbeeld bij schermvervangingen blijven uw bestanden onaangetast. Echter, bij bepaalde hardwareproblemen zoals defecten aan de harde schijf kunnen er risico’s op dataverlies zijn, waar wij helaas geen garantie op kunnen geven. De meest betrouwbare informatie hierover kunnen wij u geven na een gratis en grondig onderzoek van uw apparaat. Wij adviseren altijd om vooraf een back-up te maken van uw belangrijke gegevens.