Op deze pagina vindt u verwijzingen naar veel gestelde vragen over diverse onderwerpen:
Wat zijn de verzendkosten?
Pc Reparatie Twente rekent € 7,95 voor het (aangetekend en verzekerd) terugsturen van uw toestel.
Hoe moet ik mijn toestel verzenden?
Verzending en bezorgen Om het overzichtelijk te houden tref je hieronder in een schema de bezorgmomenten. Mocht er iets niet duidelijk zijn kijk dan op de website van PostNL of neem contact op met onze klantenservice.
Pakket verzonden? Je kunt nu met je postcode en huisnummer, tot drie dagen vooruit, bekijken hoe laat je de chauffeur voor pakketbezorging kunt verwachten. Standaard biedt PostNL de bezorging als volgt aan:
Ben je niet thuis? Wanneer PostNL een pakket niet kan afleveren, bieden ze het standaard aan bij de buren. Als ook dat niet lukt, ontvang je een bericht van de bezorger. Op dit bericht staat een 'niet-thuis-code'. Met deze code kun je op de website van PostNL een nieuwe bezorgafspraak maken — op een dag, tijdvak en locatie die beter uitkomt.
Pakket afhalen? Indien jij en je buren bij de tweede aanbieding niet thuis zijn, kun je met het bericht van de bezorger de zending ophalen bij één van de PostNL-postkantoren. Hiervoor heb je drie weken de tijd. Daarna gaat het pakket retour naar de afzender. Vergeet bij het ophalen je legitimatie niet mee te nemen.
Waar kan ik mijn producten afhalen?
Indien u ervoor kiest uw producten zelf op te halen, kunnen deze worden afgehaald bij:
Pc Reparatie Twente Wemenstraat 26 7551 EX Hengelo (OV) 074-7850071
Hoe stuur ik een product terug?
Op elk product van Pc Reparatie Twente zit standaard 6 maanden garantie, tenzij anders aangegeven door een van onze medewerkers of vermeld op de productpagina van de website.
Hoe werkt de RMA-aanvraagprocedure? Om u en in zekere mate ons optimaal te kunnen helpen, vragen wij u de volgende stappen te volgen bij het retourneren van defecte artikelen: Controleer of het product binnen de garantietermijn valt. Meer informatie vindt u op de artikelpagina. Voor een snelle afhandeling is het niet nodig om uw retourzending vooraf telefonisch of per e-mail aan te melden. Vermeld wél duidelijk de reden van retour. Bij ontvangst van de retourzending worden de artikelen gecontroleerd. Indien reparatie niet mogelijk is, crediteren wij het bedrag binnen 30 dagen.
Wordt mijn data behouden tijdens reparaties? We doen er alles aan om uw data te beschermen tijdens reparaties. Bijvoorbeeld bij schermvervangingen blijven uw bestanden onaangetast. Echter, bij bepaalde hardwareproblemen zoals defecten aan de harde schijf kunnen er risico’s op dataverlies zijn, waar wij helaas geen garantie op kunnen geven. De meest betrouwbare informatie hierover kunnen wij u geven na een gratis en grondig onderzoek van uw apparaat. Wij adviseren altijd om vooraf een back-up te maken van uw belangrijke gegevens.
P Cool
2025-05-22
Trustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is.
Wat een geweldige zaak!
Ik belde voor een afspraak, maar ik kon meteen langskomen.
ik dacht dat ik een probleem had met de bluetooth van mijn laptop.
Het deed het gewoon niet meer, de zeer vriendelijke meneer ging er direct mee aan de slag ( klaar terwijl u wacht!) klopt helemaal...
na enige tijd zoeken kwam hij erachter dat ik bepaalde updates niet had gedaan dat heeft hij voor me gefikst en ja hoor alles werkt weer naar behoren, super!
en weetje wat ik voor dit alles moest betalen?.....
helemaal niets! wat een service en wat een aardige meneer
van mij 5 sterren.
Antwoord van eigenaar Wat een geweldige review – dank u wel voor uw vriendelijke woorden! We vinden het belangrijk dat mensen snel en eerlijk geholpen worden, zonder gedoe of verrassingen. Fijn dat we het probleem met de Bluetooth meteen voor u konden oplossen. Updates worden vaak vergeten, dus goed dat u langskwam! U bent altijd welkom – ook gewoon voor een korte controle of advies. En die 5 sterren? Die geven we met plezier terug aan u als klant! 😊
R Prak
2025-05-03
Trustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is.
Een MacBook Pro afgegeven voor reparatie. Na onderzoek en uitvoerig testen bleek het moederbord defect. Er bleken meer componenten defect op het moederbord dan een officiële MacStore had aangegeven.
In overleg geen reparatie laten uitvoeren en de MacBook weer opgehaald.
Goede communicatie en ze nemen de tijd voor hun klanten. Top bedrijf!
Antwoord van eigenaar Hoi Robbin, Dankjewel voor je mooie woorden en vertrouwen! We doen altijd ons best om eerlijk advies te geven en onze klanten goed te helpen — fijn dat je dat zo hebt ervaren. Als je ooit nog vragen hebt of hulp nodig hebt, weet je ons te vinden. Groetjes, Team PC Reparatie Twente
H Den
2025-05-02
Trustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is.
Top service, zeer snel verholpen voor een goede prijs. Heel vriendelijk. Aan te bevelen.
Antwoord van eigenaar Dankjewel voor je vriendelijke review! We zijn blij dat je tevreden bent met de service én de prijs. Altijd welkom voor advies of hulp – we staan voor je klaar in Hengelo! 😊
G Kokhuis
2025-04-23
Trustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is.
Waarom 5 sterren? Bij PC Repair Twente hebben ze alle tijd voor je en... kennis en kunde. Ofwel.. TOP SERVICE met hoofdletters!!! Dank voor jullie hulp!
Antwoord van eigenaar Wat een prachtige woorden – dank je wel! 🙏 We vinden het ontzettend fijn om te horen dat je onze service als TOP ervaart. We doen elke dag ons best om onze klanten niet alleen snel, maar vooral goed te helpen. Je bent altijd welkom – met of zonder afspraak. Tot de volgende keer! 😊
LA
2025-04-04
Trustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is.
Na eerst een minder goede ervaring heeft PC Reparatie contact met mij opgenomen en hebben meer dan hun best gedaan om het op te lossen. Ik had dat niet verwacht en ben enorm positief verrast. Dank jullie wel hiervoor. Zo'n goede service is buitengewoon top!
Antwoord van eigenaar Hallo La, Het spijt ons dat we je niet konden bereiken. Ons vaste telefoonnummer dat we al 14 jaar gebruiken, is komen te vervallen door een wijziging van onze internetverbinding. Daardoor zaten we onverwachts zonder contactmogelijkheid. Onze excuses daarvoor! We willen graag het probleem met je tablet oplossen. Voor direct contact, bel ons gerust op 0683654730. Heel erg bedankt voor je begrip. Hartelijke groet, Pc Reparatie Twente
B Van
2025-03-26
Trustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is.
Ik ben heel goed geholpen met het oplossen van mijn mail problemen.
Antwoord van eigenaar Bedankt voor je mooie review Bert! Fijn om te horen dat we je goed hebben kunnen helpen met je mailproblemen. We staan altijd klaar als je ons weer nodig hebt. Groet, Team PC Reparatie Twente
S van
2024-03-15
Trustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is.
Gebeld en half uurtje later in de winkel geholpen. Aangezien het maar kort werk was zijn er geen kosten in rekegebracht, wat een top service. Aanrader mede door de vakkennis.
DrSherlock_HG
2024-02-29
Trustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is.
Man helped me fix my laptop which was broken and charged me for free, Definitely coming back here again to get my new PC built👍
R Hofstede
2023-11-30
Trustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is.
Ik ben op een deskundige manier geholpen .
De man hangt niet de wijsneus uit.
Hij is vriendelijk, informeel en weet waarover hij het heeft.
Hij denkt telkens constructief mee om geen onnodige kosten te maken.
Gecertificeerd door: Trustindex
Het geverifieerde Trustindex-badge is het universele symbool van vertrouwen. Alleen de beste bedrijven kunnen het geverifieerde badge krijgen met een beoordeling boven 4.5, gebaseerd op klantbeoordelingen van de afgelopen 12 maanden. Lees meer
PC Reparatie Twente biedt snelle en betrouwbare service in Hengelo, Almelo, Borne, Enschede en omgeving. Zonder afspraak welkom. Gratis diagnose en 6 maanden garantie op reparaties.
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
Functioneel
Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door je Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.